ZAMAWIANIE
Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:
Utworzyć konto w sklepie internetowym
Złożyć zamówienie w sklepie internetowym
Zapisać się na Newsletter
Regulamin sklepu dostępny jest tutaj. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna), należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.
1. Utworzenie Konta
1.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej, polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym, należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego http://e-podlogi.com.pl wypełnić Formularz Rejestracji, podając następujące dane: imię i nazwisko; adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość; kraj), numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej oraz hasło. Klient niebędący jednocześnie konsumentem obowiązany jest podać także nazwę firmy oraz NIP.
1.2. Następnie należy kliknąć pole „Dalej” i po sprawdzeniu poprawności danych należy kliknąć jeszcze raz pole „Dalej” – w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej, polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.
2. Złożenie Zamówienia
2.1. Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widocznego na stronie Sklepu Internetowego. W celu wyszukania danego Produktu Klient ma możliwość skorzystania także z wyszukiwarki dostępnej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
2.2. Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, jego cena oraz informacja o kosztach dostawy. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Do koszyka”.
2.3. W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej, polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient chcąc kontynuować składanie Zamówienia klika w nowowyświetlonym oknie pole „Idę do kasy” i zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
2.3.1. Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
2.3.2. Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) albo dodania innych Produktów (pole: „Kupuję dalej”).
2.4. Następnie należy kliknąć pole „Kupuję bez rejestracji” lub „Idę do kasy”.
2.4.1. W pierwszym przypadku Klient podaje następujące dane: imię i nazwisko; adres (ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość; kraj), numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej oraz hasło. Klient niebędący jednocześnie konsumentem obowiązany jest podać także nazwę firmy oraz NIP. W przypadku adresu do dostawy innego niż podany wyżej Klient podaje również adres do dostawy. Na tym etapie Klient wybiera również sposób płatności oraz potwierdza zapoznanie się i akceptację Regulaminu oraz klika pole „Zapłać”.
2.4.2. W drugim przypadku Klient niezalogowany na Konto zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzieloną na dwie sekcje – dla Klientów posiadających Konto oraz dla takich, którzy go nie posiadają. Klient zalogowany na Konto zostaje przekierowany do pkt. 2.5.
2.4.2.1. Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole „Zaloguj”. Następnie Klient jest informowany o łącznej oraz jednostkowej cenie wybranych Produktów, wybiera sposób płatności oraz podaje adres dostawy.
2.4.2.2. Klient, który nie posiada Konta – wybiera opcję „Jestem nowym klientem”, a następnie postępuje zgodnie z procedurą tworzenia Konta. Następnie Klient jest informowany o łącznej oraz jednostkowej cenie wybranych Produktów, wybiera sposób płatności oraz podaje adres dostawy.
2.5. Następnie należy kliknąć pole „Zapłać” i w nowowyświetlonym oknie należy potwierdzić chęć złożenia Zamówienia poprzez kliknięcie pola „Tak”.
2.6. Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia. Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta, jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
3. Newsletter
3.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany oraz kliknięcie pola „Zapisz” – w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter.
3.2. Zapisanie się na Newsletter jest możliwe także poprzez odhaczenie stosownego check-boxa podczas tworzenia Konta – w momencie utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany także na Newsletter.
3.3. Zapisanie się do Newslettera jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przesyłanie materiałów marketingowych ze sklepu e-podlogi.com.pl
3.4. W każdej chwili użytkownik ma prawo cofnięcia zgody, o której mowa w pkt. 3.3. wymówienie.
4. Informacje dodatkowe
4.1. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
4.1.1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia pola „Tak” w pkt. 2.7. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola „Wstecz” i zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia.
4.1.2. Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres mailowy info@e-podlogi.com.pl
4.1.3. Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie, korzystając z opcji w ramach Konta.
4.2. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
4.2.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
4.2.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
4.2.2.1. przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
4.2.2.2. przez przekazanie Usługobiorcy specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
4.2.3. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Usługobiorcy.